Ready for take off! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Ready for take off! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Ready for take off!

Blijf op de hoogte en volg Suzette

29 Oktober 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Na maandenlang wachten is het eindelijk zover! Vandaag gaat mijn jarenlange droom om naar de USA te gaan eindelij in vervulling komen. De wekker staat om 7 uur, zodat ik nog even rustig kan douchen en de allerlaatste spulletjes in mijn enorme roze koffer kan stoppen. Kevin brengt me naar Schiphol (uiteraard gaat Ricky ook mee) en m'n ouders zullen daarook zijn om me uit te zwaaien. Om iets na 9 uur komen we aan op het vliegveld. De vlucht naar Londen Heathrow vertrekt om 11:40u, waarna ik om 15:35u de vlucht naar San Diego in zal stappen. Na een zeer lange, vermoeiende reis land ik om 19:45u op het vliegveld van San Diego. Eerst nog de douane door, en dan het grote roze gevaarte ophalen. Omdat ik had aangegeven dat ik eten bij me heb (stroopwafels voor m'n kamergenootjes) moet de koffer door de scanner, waarna ik deze hectiek achter me mag laten. Buiten de deuren word ik opgewacht door een medewerkster van EF, die mij ontvangt en naar de taxi brengt. Omstreeks 20:30u kom ik aan bij het EF gebouw aan de Kenyon Street, met nog twee andere nieuwe studenten, waaronder een meisje uit Amsterdam. De medewerkster bij de receptie ontvangt ons hartelijk en vertelt ons een paar dingen over het gebouw en verblijf. Hierna worden wij naar onze kamers gebracht. Ik slaap in kamer 1002, op de tiende verdieping met een waanzinnig uitzicht. Een van mijn kamergenootjes, de Franse Justine, is binnen. Ik klets nog even met haar terwijl ik ondertussen m'n koffer uitpak. Omstreeks 22:00u besluit ik het voor gezien te houden en kruip ik lekker m'n bed in voor mijn eerste nacht in San Diego.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 6646

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: