Grammatica & Honkbal - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Grammatica & Honkbal - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Grammatica & Honkbal

Blijf op de hoogte en volg Suzette

02 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Lesdag nummer twee begint om 11:25u, dus vandaag kan ik uitslapen. Helaas mis ik hierdoor wel het ontbijt, dus samen met William (uit Wallonië) loop ik naar Vons, een supermarkt, om een broodje te halen. En ook vandaag schijnt het zonnetje en rijden er overal Mustangs, Challengers en Camaro's. Wat een land. Samen met Teddy en Erik ga ik naar onze eerste SPIN grammatica les, die nog verdomd laatig blijkt te zijn. Maar hé, we zijn hier om wat te leren. Na de les heb ik een tussenuur van ruim 1,5 uur, en met z'n 3en lunchen we in het cafetaria op school. Hierna heb ik weer twee lessen van strandwacht Cody, waarbij vandaag de nadruk ligt op vocabulaire en zinsopbouw. Om 17:15u zit de lesdag erop, en begeef ik me naar de activity desk. Ik boek twee activiteiten; aanstaande zaterdag ga ik snorkelen bij La Jolla Cove - met een aantal van mijn nieuwe vrienden - en volgende week donderdag naar een ijshockeywedstrijd van de Gulls. Zondag ga ik naar een American football wedstrijd van de Chargers, dus ik kijk nu al uit naar het weekend! Na het avondeten ga ik met Erik, Sara, William en Desirée naar Kristy's MVP, de shady sportsbar waar we maandagavond ook waren. Het is druk, want de finale van de World Series (honkbal) is aan de gang. Het leuke van deze gelegenheid is dat er vrijwel enkel locals zitten, die zéér fanatiek opgaan in de sport. Iedereen klapt en juicht, en bij een homerun gaat het dak eraf. Wát een sfeer! Door de 'free refills' heb ik na twee uur voor mijn gevoel al 3 liter cola op, maar al die suikers geven me weinig energie. We kijken de wedstrijd af (de Chicago Cubs winnen) en gaan rond 22:00u terug naar de campus. Morgen heb ik les van 8:15u tot 14:15u, dus moet ik weer bijtijds opstaan. Voor de rest van de middag en avond heb ik nog geen plannen staan, maar wie weet wat de dag me gaat brengen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 6634

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: