Ijshockey op Veteran's Day - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Ijshockey op Veteran's Day - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Ijshockey op Veteran's Day

Blijf op de hoogte en volg Suzette

11 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Goh, wat een verrassing: ook vandaag is het weer lekker warm. De temperatuur ligt vandaag rond de 27 graden, heerlijk! Om 11:00u ga ik met Sara naar de Vons om wat ontbijt te halen, en 25 minuten later begint mijn SPIN Grammatica les. Ook vandaag weer vrij pittig. Mijn laatste les van de week begint om 14:25u, en het laatste uur zitten we buiten in de zon met een ijsje spelletjes te doen. Prima manier om de dag te eindigen. Hierna snel omkleden, spullen pakken en avondeten, want om 18:00u vertrek ik met 3 anderen lopend naar het ijshockeystadion, waar om 19:00u de wedstrijd tussen de San Diego Gulls en de Manitoba Moose. Omdat het Veteran's Day is, wordt er nóg meer aandacht aan (oud) militairen gegeven dan normaal. Ik wist niet dat het kon, maar blijkbaar dus wel. De wedstrijd eindigt rond 21:45u, met een eindstand van 3-1 in het voordeel van de ploeg uit San Diego. Uiteraard waren er meerdere knokpartijen op de baan, want dat hoort immers bij de sport. Fantastisch. Een halfuur later zijn we weer terug op de campus. Morgen om 10:00u stap ik in de bus naar La Jolla Cove om te gaan snorkelen. Ik heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 6644

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: