Seaport Village - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Seaport Village - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Seaport Village

Blijf op de hoogte en volg Suzette

17 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Net als dinsdag ben ik ook vandaag al om 11:15u klaar en heb ik dus de hele middag en avond vrij. Na de lessen spring ik onder de douche, draai ik een wasje en bel ik met het thuisfront. Om 13:00u ga ik lunchen met Sara en Desirée, waarna we met z'n drieën naar Seaport Village gaan. Mijn Franse kamergenootje raadde dit aan als een goede plek om souvenirs en kleding te kopen. En ze had gelijk! Het is niet groo, maar er zijn veel verschillende soorten boetiekjes, waaronder die waar alleen maar sokken of mokken worden verkocht. Op een pleintje speelt een bandje muziek die zo in een sauna of massagesalon gedraaid kan worden. Na wat gewinkeld te hebben, ploffen we in het zonnetje neer met ijs. Hierna gaan Sara en ik naar Conorado Island, vanaf waar we een fantastisch uitzicht hebben over de skyline van de stad. Om 18:30u zijn we weer terug op de campus. Ik ben moe van het vele lopen en kruip lekker op tijd m'n bed in. Morgen moet ik een vorderingstest maken, om te kijken of mijn Engels in de afgelopen drie weken is verbeterd. Ik ben nu al benieuwd naar de uitslag...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 6621

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: