Happy Thanksgiving! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Happy Thanksgiving! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Happy Thanksgiving!

Blijf op de hoogte en volg Suzette

24 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag is het Thanksgiving en dus zijn er geen lessen en heeft het cafetaria gewijzigde openingstijden. Na lekker uit te hebben geslapen, spring ik onder de douche, geniet buiten van het zonnetje en om 12:30u ga ik met Olivier brunchen op de campus. Het is mooi weer, dus besluiten we naar Old Town te gaan. Dit deel van de stad kan het best omschreven worden als Mexico meets het Wilde Westen. Oliver koopt wat souvenirs en we lopen wat rond door de wijk. Rond 16:00u zijn we weer terug op school, waar ik alvast begin met het voorbereiden van m'n terugreis van aanstaande zaterdag. Om 18:30u eten we samen wat op de campus, wat ondanks wat we dachten is er tóch wel avondeten. Helaas niet de verwachte kalkoen met cranberrysaus, maar we zijn allang blij dat er eten is. Na het eten doen we wat kaartspelletjes en om 21:00u ben ik weer op mijn kamer. Een mooi moment om na te denken over deze dag. Het is de bedoeling dat je zegt waarvoor je dankbaar bent, en uiteraard wil ik deze kans ook grijpen.

Ik ben dankbaar voor het feit dat ik deze 4 weken hier in San Diego heb kunnen en mogen doorbrengen. De tijd is razendsnel voorbij gegaan. Wat een hoop nieuwe ervaringen, herinneringen en vrienden ben ik nu rijker. Nog dankbaarder ben ik misschien nog wel naar waar ik straks naar terugkeer. De allerleukste vent van de wereld (die veel te goed voor me is), Ricky, m'n ouders, vrienden en familie. Iedereen heeft op een eigen (onbewuste) manier bijgedragen aan deze ervaring die ik nooit van mijn leven meer zal vergeten. Dankjulliewel voor alles. ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 6637

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: