TGIF! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu TGIF! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

TGIF!

Blijf op de hoogte en volg Suzette

04 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Laatste lesdag van week 1 breekt aan. De dag begint met een bespreking met alle nieuwe studenten, waarbij vooral gekeken wordt naar tevredenheid over de lessen, het gebouw en service van EF. Hierna heb ik wat vrije tijd, waarin ik heerlijk van het zonnetje kan genieten. Om 17:15u zit mijn laatste les erop (voor zover je dit les kunt noemen want het bestond enkel uit spelletjes spelen), en breekt het weekend aan. Samen met anderen eet ik op de campus. Ik besluit op tijd naar mijn kamer te gaan, omdat ik morgen een lange dag voor de boeg heb. Het snorkelen is helaas geannuleerd wegens slechte weersomstandigheden. In plaats daarvan hebben we een auto gehuurd (Dodge Caravan voor 6 personen) en gaan we morgen naar Los Angeles. Heb er zin in!