WARM - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu WARM - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

WARM

Blijf op de hoogte en volg Suzette

09 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

De dag na de verkiezingen...Meerdere mensen vragen me via Facebook of WhatsApp hoe het hier is, en zeggen me voorzichtig te doen. Maar eigenlijk is hier vrij weinig aan de hand. Ja, ik ben in een staat die op Hillary gestemd heeft, maar dat betekent niet dat er hier rellen uitbreken. Mijn eerste les begint om 11:25u, dus samen met Sara loop ik naar de supermarkt om een broodje en wat te drinken te halen. Het is pas 10:00u, maar het is nu al ruim 25 graden. Vanmiddag gaat het kwik nog zo'n 10 graden omhoog. In dit geval ben ik blij dat ik les heb tot 17:15u, en het tegen die tijd wat minder heet zal zijn. Uiteraard wordt in de lessen gesproken over de verkiezingen, maar ook over belangrijke 'propositions' waar gisteren ook op gestemd is. Rond 19:00u eet ik wat met Sara en Erik, waarna ik terugga naar mijn kamer. Omdat Kevin nu nachtdiensten heeft, en het hier 9 uur vroeger is dan in Nederland, kunnen we de hele avond (en nacht) kletsen, zolang dat voor hem mogelijk is. Omstreeks 22:30u doe ik het licht uit. Morgen wordt het wederom een warme dag, met een wel erg bijzondere les op het programma...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 6639

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: