Breek de week - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Breek de week - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Breek de week

Blijf op de hoogte en volg Suzette

16 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

En dan ineens is deze week ook alweer voor de helft om. Bizar hoe lang de dagen duren, maar hoe ze tegelijkertijd ook snel voorbij zijn. Vandaag heb ik les tot 17:15u, waarna ik met William, Desirée, Sara en Erik wat ga eten. Zij willen allemaal sushi, maar gelukkig voor mij vinden we een restaurant dat naast sushi ook andere gerechten serveert. Desirée zag haar klontje wasabi aan voor avocado. Niet erg handig. Na het eten keert Will terug naar de campus, waarna wij met z'n vieren naar Buffalo Wild Wings gaan voor een paar drankjes. Uiteraard moet er wel eerst weer froyo gehaald worden. Aan het eind van de avond blijven Erik en ik samen over, en omdat hij honger heeft lopen we richting de McDonald's. Deze is helaas al gesloten, dus moeten we uitwijken naar een onfris uitziend Mexicaans afhaalrestaurant. Binnen ruikt het naar een combinatie van rotte groenten, zweet, en dode dieren, dus we zijn héél blij als we na 2 minuten weer buiten staan. Onderweg terug naar de campus worden we aangesproken door een dakloze, die vraagt of we zijn fles wasmiddel van hem willen overnemen, omdat hij er al uren mee rondfietst. Na zijn lange aandringen besluit Erik de fles dan toch maar aan te nemen, waarbij hij de tip krijgt om een paar keer goed aan de inhoud te ruiken. Juist ja. Gelukkig komen we onderweg een vuilcontainer tegen waar we ons van de fles kunnen ontdoen. Om 00:30u lopen we het schoolgebouw weer binnen, waarna niet veel later het licht uitgaat.