Afscheid - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Afscheid

Blijf op de hoogte en volg Suzette

22 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Net als iedere dinsdag moet ik weer optijd opstaan om me om 8:25u in het klaslokaal te melden. In het kader van algemene kennis, krijgen we allemaal een kaart van Amerika, waarop we de staten moeten invullen. En dat blijkt nog behoorlijk lastig te zijn. Om 11:15u zit de dag er weer op. Het is redelijk weer, maar net niet lekker genoeg om lang buiten te zitten. Bij een zaakje vlakbij school laat ik m'n nagels doen (moet natuurlijk ook gewoon gebeuren), waarna ik doorloop naar de Target. Om 19:00u ontmoet ik Sara, Erik, Desirée, William en Oliver beneden om samen wat te gaan eten. Vanavond houden wij met z'n zessen een klein afscheidsfeestje voor mij. Sara en Erik gaan morgen allebei voor een paar dagen weg, Desirée en William gaan donderdag voor een lang weekend naar Las Vegas. Dit is dus de laatste avond dat we dit groepje bij elkaar hebben. Na het avondeten gaan we naar de supermarkt om wat te eten en drinken te halen, waarna we afspreken in de kamer van Will. We doen een paar drankspelletjes, luisteren naar muziek en maken foto's met Sara's polaroid. Rond middernacht houden we het voor gezien en gaat iedereen terug naar zijn eigen kamer. Ondanks dat het een hele leuke en gezellige avond was, ben ik lichtelijk verdrietig over het vooruitzicht van de laatste dagen. Die gaan er heel anders uitzien dan de afgelopen drie weken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 6640

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: