Pre-weekend - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Pre-weekend - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Pre-weekend

Blijf op de hoogte en volg Suzette

18 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

TGIF! Zoals alle dagen ben ik ook vandaag op tijd wakker. Ik haal een kleinschalig ontbijt bij de Vons, waarna ik heerlijk in net zonnetje kan videobellen met Kevin, die vandaag gezellig bij m'n ouders is. Rond 12:15u ga ik lunchen met Sara. Ze vertelt me hoe ze gisteravond in een dronken bij met wat jongens van de school - die ze overigens niet kent - een skydive heeft geboekt. Ze heeft vreselijk hoogtevrees, maar omdat alles al is betaald, kan ze er niet meer onderuit. Na het eten ga ik naar het computerlokaal, waar ik de zogeheten Progress Test moet doen. Deze bestaat uit een lees- en luistergedeelte. Maandag kan ik mijn resultaat opvragen bij mijn leraar. Voor ons laatste lesuur van de week gaan we net als vorige week buiten in de zon zitten om een spelletje te doen. We spelen Kingscup, een drankspel met kaarten, alleen dan wel zonder drank. Mislukte opdrachten moeten we bekopen met een squat of push-up. Om 15:45u zit ook deze lesweek er weer op. Rond half 6 ga ik met Desirée, Oliver, William en nog een paar anderen naar Mission Beach. Hier is een kampvuur gemaakt, waarbij we marshmallows kunnen roosteren en smores en taco's eten. Omdat zoals elke vrijdagavond iedereen naar Tijuana gaat om te stappen, zijn we al rond 20:00u weer terug op de campus. Ik ga vandaag op tijd slapen, want het wordt een lang weekend. Morgenochtend ga ik rond 9:00u de gereserveerde huurauto ophalen, waarna ik met vier anderen naar Palm Springs en Salvation Mountain ga. Naar vooral dat laatste ben ik érg benieuwd...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 6653

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: