Laatste lesdag - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Laatste lesdag - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Laatste lesdag

Blijf op de hoogte en volg Suzette

23 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag dan écht m'n allerlaatste lesdag hier in San Diego. Omdat ik toch niet veel anders te doen heb, besluit ik gewoon naar de lessen te gaan. Echt educatief zijn ze vandaag niet. Er wordt vooral veel gepraat over Thanksgiving en Black Friday, de uitvoering en geschiedenis ervan en al dat soort zaken. Om 17:15u neem ik afscheid van mijn klas. Samen met Olivier eet ik wat op de campus en ook vandaag ga ik weer lekker op tijd naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 6654

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: