Taking it slow - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Taking it slow - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Taking it slow

Blijf op de hoogte en volg Suzette

03 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Potverdikke, wat was het vandaag warm! Gelukkig begonnen mijn lessen vandaag vroeg, waardoor ik de hele middag van het weer kon genieten. Na wederom een leuke en leerzame dag, ga ik met de Deense Sara naar een nabijgelegen winkelcentrum. Althans, centum niet per se. In de buurt liggen verschillende grote parkeerterreinen met daar omheen meerdere winkels, banken, restaurants etc. Sara zoekt een paar nieuwe gympen, terwijl ik op zoek ga naar jerseys van het plaatselijke American footballteam; de Chargers. Ik vind een donkerblauwe oo een rek met kindermaten, maar omdat het een XL is past ie me prima. Scheelt weer 25%. Bij supermarkt Ralph's halen we wat te drinken en voor ieder een donut met chocola en andere ongezonde bende erop. Maar wát was ie lekker! Terug bij school word ik aangesproken door Connor, de activiteitencoördinator. Hij vertelt dag het snorkelen van aanstaande zaterdag helaas niet door kan gaan, omdat de omstandigheden niet goed en veilig genoeg zijn. De activiteit wordt met 1 week opgeschoven, maar omdat ik dat weekend wellicht al iets anders ga doen, vrees ik dat ik het snorkelen definitief uit de agenda moet schrappen. Rond 19:00u spreek ik met een paar anderen af om bij de In-N-Out wat te eten te gaan halen. Dit is een soort van 'must do' voor iedereen die de USA bezoekt, en blijkbaar dus ook voor ons. Prima burger, redelijke frietjes. Om 20:00u zijn we weer bij de campus, want een hoop studenten gaan vanavond naar een feest in het centrum van de stad. Ik kies ervoor om geld te besparen, en ga lekker op tijd naar bed. Morgen heb ik een bespreking met alle nieuwe leerlingen die deze week hun eerstemlessen hebben gehad, waarbij ongetwijfeld ervaringen en meningen centraal staan. Hierna heb ik les tot 17:15u en dan heb ik heerlijk WEEKEND!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 6656

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: