Aliens - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Aliens - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Aliens

Blijf op de hoogte en volg Suzette

10 November 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Om 7:30u word ik wakker van mijn wekker, ik moet om 8:25u in de klas zitten. Vanmiddag heb ik om 14:25u een les die omschreven wordt als Culture Studies. Door iedereen wordt dit omschreven als de meest saaie en zinloze les van de week, maar omdat ook hierbij verplichte aanwezigheid geldt, besluit ik me gewoon te melden. En iedereen had gelijk. In plaats van cultuur - zoals je zou verwachten bij een les Culture Studies - gaan deze 80 minuten over wetenschap, planeten en aliens. Inhoudelijk is het een zeer opmerkelijk verhaal, maar wat nog vreemder is, is dat de dame die de presentatie geeft, zelf heilig overtuigd is van het bestaan van buitenaardse wezens. Erg bijzonder allemaal. Om 15:45u word ik bevrijd en haast ik me naar buiten om nog wat zonnestraaltjes mee te pikken. Omdat ik moe ben van het op tijd opstaan, de warmte, en vooral de vreselijk saaie presentatie, ga ik al na het avondeten rond 20:30u naar mijn kamer. Morgen alweer de laatste lesdag van mijn tweede week hier. Maar wat nog leuker is, is dat ik 's avonds naar een ijshockeywedstrijd ga. Tevens is het Veteran's Day, waarvoor ongetwijfeld diverse evenementen en activiteiten georganiseerd zijn. Ik ben benieuwd...

  • 11 November 2016 - 09:24

    Alita:

    Wat is er mis met wetenschap planten en aliens? De meest interessante les ever!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 6655

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: