De allereerste dag - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu De allereerste dag - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

De allereerste dag

Blijf op de hoogte en volg Suzette

30 Oktober 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Vanochtend word ik al om 7:00u wakker, dankzij die stomme jetlag. Twee van mijn kamergenootjes - een Zwitserse en Japanse - zijn gisteravond Halloween wezen vieren in het centrum van de stad. Ik wil niemand wakker maken en ben nog erg moe van de lange reis, dus ik besluit nog lekker te blijven liggen. Omstreeks 9:30u hoor ik de wekker van een van de meiden gaan. Na het rustig wakker worden spring ik onder de douche, en ga ik terug naar de kamer. Nu is het wachten tot er gebruncht kan worden om 11:00u. Als ik na het eten terugkom op de kamer, zit mijn Japanse kamergenootje, Sayaka, met twee meiden te kletsen. Zij vragen me of ik met hen mee op pad wil, maar waarheen is nog niet duidelijk. Ik stem in en rond 14:00u vertrekken we met jn totaal 5 meiden naar het strand La Hoja. We drinken een absurd grote cola in een bar genaamd Pacific Beach Alehouse, waarbij we ook nog een portie friet met Parmezaanse kaas, basilicum en héél veel knoflook bestellen. Na een wandeling langs het strand boeken we wederom een Uber-taxi en gaan we terug naar de campus. Het is hier nu 18:00u, 02:00u in Nederland. Zometeen ga ik eten en wellicht vanavond naar de Scary Movie Night in de bioscoop. In ieder geval ga ik niet te laat slapen, want morgen om 8:30u begint m'n introductiedag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzette

Verslag van mijn 4 weken in San Diego, Californië.

Actief sinds 31 Okt. 2016
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 6668

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2016 - 26 November 2016

Making dreams come true

Landen bezocht: